FACEBOOK

header ads

Bluzka w etniczne wzory



   Materiał cieniuteńki batyst w etniczne wzory, kupiony tutaj, wzorów i kolorów jest tyle, że trudno się zdecydować, który kupić. 
  Próba na kurczliwość zrobiona, wyprany i sparowany w wysokiej temperaturze, nic się nie skurczył, można powiedzieć, że gatunek pierwsza klasa. 
  Model wybrałam prosty, duża ilość wzorów nie pozwala na szalone pomysły. 
Burda 4/2016 model 107. 
  Forma jest bardzo dokładna, wszystko pasuje do siebie, bluzka szyje się wyśmienicie, nie miałam żadnych problemów, uszyłam ją błyskawicznie. 
  Spodnie to model 127 z Burdy 10/2013, uszyte z rypsu z dodatkiem lycry, bardzo wygodne i praktyczne, uszyłam je w tamtym roku. Sprawdziły się w wielu stylizacjach, na elegancko i sportowo.












Bluzka 
Kupon batystu w etniczne wzory
Nici
Owerlok
Stebnówka
Kawałek fizeliny do stójki i plisek. 

Spodnie
1 metr elastycznego rypsu
dwa płaskie guziki
zamek do spodni
kawałek fizeliny do paska



Prześlij komentarz

23 Komentarze

  1. Jak pięknie wykorzystałaś wzór! Jestem pod wielkim wrażeniem bluzeczki. W ogóle całego kompletu. Wyglądasz w nim bajecznie, kolorowo, soczyście. No pięknie po prostu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, troszkę siedziałam nad ułożeniem formy, ponieważ materiał jest inny w każdym miejscu i trzeba kombinować, ale to już kwestia wyboru kolorów, których ma być więcej, ja pomarańcz zostawiłam na wypustki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. No i wyszło idealnie :). Ten pomarańcz świetnie się sprawdził w roli wypustek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszkę wygląda jak inny materiał, ale z bliska widać, że to ten sam. :) :) :)

      Usuń
  3. No faktycznie trudno się zdecydować, ale wybrałaś bardzo ciekawy materiał i fajnie poskładałaś wzorki. Taki print sam w sobie jest już wyjątkowy, wiec wykrój faktycznie im prostszy tym lepszy. Bardzo śliczna bluzeczka i tak ładnie spasowała się ze spodniami.
    Ewa
    P.s. Napisik jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za komentarz, nad tymi materiałami spędziłam trochę czasu i do końca nie jestem pewna czy wybrałam ten najładniejszy według mnie, każdy ma w sobie coś. Ważne, że są dobre gatunkowo, bo zamawiając obawiałam się słabej jakości, ale Natan trzyma wysoki poziom.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. No i prosze jak pieknie wyszło. Anettko bluzka świetna, piekna kolorystycznie, wygladasz kapitalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miły komentarz. Bluzka bardzo fajna i wygodna.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bluzka fajowa i bardzo aktualne motywy w stylu boho. Też wpadł mi w oko ten model z kwietniowej burdy, z resztą w tym numerze jest dużo fajnych...już nie mogę się doczekać kiedy coś uszyję znów dla siebie...aż mnie skręca jak widzę u ciebie co chwilkę dosłownie coś nowego i superowego (na dziś mam termin porodu więc liczę że może za jakiś miesiąc coś sprodukuję - ale żeby nie było dziś też do maszyny usiadłam, szybki recykling ale zawsze:-) ps. spodnie przecudne i kolor i krój i jak zwykle leżą na tobie idealnie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, faktycznie w tej burdzie jest dużo fajnych rzeczy. Skoro na dziś masz termin to jeszcze troszeczkę i możesz już się cieszyć szyciem nowych rzeczy dla Siebie i Maleństwa.
      Życzę Ci powodzenia, dużo energii i żeby wszystko poszło zgodnie z planem.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję. Tymczasem będę dalej podglądać twoje prace.

      Usuń
  6. Wyglądasz wspaniale. Jak zwykle szybko i dokładnie. Spodnie z poprzedniego wpisu też zachwycają. Gratuluję. Ale też na Twojej wspaniałej sylwetce wszystko leży doskonale. Jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tak miły komentarz, od razu mam ochotę szyć dalej.
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :)

      Usuń
  7. Świetna bluzka. Idealnie wykorzystałaś wzór. Tkanina super, te kolory :)
    W sam raz na obecną pogodę :) Na pewno będziesz się wyróżniać w tłumie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bluzka rzeczywiście zwraca uwagę, ale najważniejsze, że jest przewiewna i wygodna.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękna bluzeczka i świetne spodnie. Pięknie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetta, jestem pod ogromnym wrażeniem! Nie tylko tego, co szyjesz - bo piękności i bez komentarza pozostają pięknościami - ale ile!? i w jakim tempie. Twoja szafa niewątpliwue jest przepastną i tajemniczą krainą. A dzisiejsza stylizacja! Bajkowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, szyję dość dużo a odnoszę wrażenie, że ciągle mi czegoś brakuje i w oczekiwaniu lata, doszywam trochę rzeczy.
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie klimaty :) Fantastyczna bluzka i tak świetnie pasuje do tych spodni, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komentarz.
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :)

      Usuń
  11. Bluzka odjazdowa a tkanina powala na kolana, świetny wybór:)

    OdpowiedzUsuń